fredag den 15. juni 2018

stella er bak

Ja så er jeg her igen. jeg havde besøg af en ja jeg kan lige så godt sige det som det er en meget tyk dame i forretningen som sagde at mange gerne ville have at jeg begyndte på mine berømte skriverier igen. jeg har haft mega travlt siden sidst sådan  er det jo at være en efter tragtet kvinde som mig. mænd kommer stadig i forretnigen for at se på mig. jeg er stadig leder af kasse damerne men har og så fået ansvaret for bager afdelingen.  det er mig der  for eksempel bager træ stammerne og vores trøfler.  dem sælger vi mange af især til ung karle. man kan faktisk sige at det er blevet sådan en trend blandt ung karle.  hvad skal vi lave i aften? vi skal da ned og have en af stellas trøfler.  og det får de så. palle er desværre sovet ind men jeg fik mig hurtigt et nyt marsvin det gælder jo om at komme hurtigt op på hesten igen. så nu bor gert hos mig. lige nu holder jeg pause med at have fyre. man kan bedre stole på et marsvin.  jeg håber at i alle har det godt og er glade for at jeg nu skriver igen. mine forfatter evner fejler jo ikke noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar