lørdag den 16. juni 2018

Lidt om at skore fyre

Hvis man vil skore en  pæn fyr så er det alt afgørene at man har  noget pænt tøj og ja så selvfølgelig at man kan lave god aftens mad.men  pænt tøj har meget at sige hvis man vil være helt sikker på at fyren  er seriøs og vil komme fast sammen. har man grimt tøj så kan man være sten sikker på at  han hurtigt smutter igen. mænd er flyvske på den måde.  selv sørger jeg for altid at være vel klædt det  kommer faktisk helt naturligt kva min stilling i butikken. man kan ikke være chef for kasse damerne hvis man ser ud som en sjuske dorte. men tilbage til det at skore mænd.  jeg har jo stor erfaring på det område og jeg må sige at jeg gennem tiden har set mange kvinder fejle.  det var så lidt om at skore jeg håber at i tager mine gode råd til jer så i kan få et lykkeligt liv sammen med en fyr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar