mandag den 18. juni 2018

Lidt om sur price parti

I går havde vi vældig travlt i forretningen fordi en af vores faste kunder i dag har  17  års jubilæum i  forretningen og vi vil jo gerne passe godt på vores faste kunder. så jeg var tidligt oppe fra morgenstunden for at   smøre smørre brød til i dag. vi ved nemlig at han er helt vild med smørre brød så det skal han selvfølgelig have. jeg har smurt rigtig mange rugbrødder med leverpostej og agurk  og der er spege pølse med remulade og ristede løg og så er der rost bøf med reven peber rod, og til dessert er der kage.  det er min helt egen  hemmelige opskrift jeg har brugt der så den kan jeg ikke røbe for jer.  men nu er vi ved at være klar butikken er pyntet og vi venter sådan set bare på at åbne og at vores kunde kommer som han plejer. det bliver så spændene jeg tænker at han nok godt er klar over hvor stor en del af angemanget som jeg står for. lur mig om det ikke ud løser en stor flot buket blomster til stella en af dagene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar