fredag den 15. juni 2018

Gode råd til damer

Her i varmen er det vigtigt at huske på at få sig luftet ordenlig så man ikke kommer til at lugte eller endnu værre får svamp. svamp er nok en af mine store  kæp heste. hvis i gør som mig så gør i det at hver dag når i kommer hjem fra jeres arbejde så tager i   busteholderen af og sørger for at få luft under  brysterne. det kan gøres på mange måder.  for eksempel sætter jeg mig tit ud på altanen og får luft under mine. så sidder jeg der et par timer mens aftens maden snurre på komfuret. i aften skal vi have en af mine   hof retter boller i karry. det er og så en ret mange mænd godt kan lide. så skal i ud og skore en fyr så er det altid godt at kunne vifte ham om næsen med en portion boller i karry. i dag er  mænd jo ofte lidt flyvske i det og kan ikke rigtig bestemme sig for om de vil slå sig ned og komme fast sammen. men jeg garanter  faktisk at det kan en portion boller i karry ændrer på. så  er de solgt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar