søndag den 24. juni 2018

Lidt om at have travlt

I dag har været en  utrolig travl dag først på arbejde i forretningen og så hjem og i gang med at sotere i mit påske pynt. nu kunne jeg ikke trække den længer det har været en opgave der længe har hængt over hovedet på mig men nu er det gjort og alt ligger soteret efter om det er æg eller påske kyllinger. Det er  vigtigt at have orden i sine ting for så kan man hurtigt finde dem frem hvis der er behov for det og det ved man jo aldrig helt om man pludselig får. påske pynt kan sådan set bruges i mange andre sammen hænge end lige påsken.   ofte når jeg skal dække bord til gæster drysser jeg lidt æg ud over som pynt og ofte en farve der matcher sevietter og dug som igen matcher min spisebords lampe. jeg har sørget for at alt i mit hjem kan  gå op i en højer enig hed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar