onsdag den 20. juni 2018

Lidt om at blive hjemme fra arbejde

I går ringede jeg til min chef og sagde at han altså lige måtte klare sig uden mig de næste par dage fordi jeg trængte til at være hjemme et par dage og hvile min  hjerne. det er sådan  at når man er så klog som jeg er så er det vigtigt  lige ind i mellem at få hvilet  hjernen fordi man ofte tænker alt for meget og ikke kan slippe alle de gode ideer løs som man går rundt med i sit hovede. min chef er heldigvis enig med mig slap du bare af og  hyg dig stella sagde han. det er en god chef og han ved også godt at han skal begære mit store stykke arbejde i forretningen. ikke alle forretninger har så  uvurdelig en arbejdskraft som mig. så  i dag slapper jeg også af jeg vil nok danse lidt det er sundt at danse men mere om det en anden gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar