søndag den 29. juni 2014

Stella sjuske dorte


Jeg har så travlt med mit for rygende liv at jeg er helt ude af rytme med at skrive her. ja min rytme sans har jeg jo stadig. det skal i ikke være bekymret for. men mit liv suser af sted med  60 kilometer i timen så nogle gange så springer jeg lidt over hvor hegnet er lavt. 
I går var det lørdag og lørdag er altid den dag hvor man skal babere sig under armene det fik jeg så ikke gjort af personlige grunde men i dag har jeg taget tyren ved hornet og har fået gjort kål på hårene under armene. nu kan jeg læne mig vel tilfreds tilbage i sofanen og nyde søndagen sammen med palle. vi skal se et par film og spise lidt lækkerier fra mit køkken.så spørger i nok hvad for lækkerier det kan være. det kan være alt lige fra kød pølse og til kage. vi snupper bare hvad der lige er på hylderne. palle er lige kommet løbende med en dåse markrel i tomat så måske bliver det det. vi har rigelig tid at vælge i.

2 kommentarer:

  1. - haha. Hvor jeg dog elsker dig, Stella. *Kys* - din Euro-Palle

    SvarSlet
  2. Tak skal du have er du opkaldt efter mit marsvin palle?
    Jeg kan tilføje at du er en af mange beunderer. men sådan er det at være mig. jeg er efter tragtet hvor jeg kommer frem

    SvarSlet