fredag den 13. juni 2014

Nyt om gulvtæppet


Nu tænker i nok hvad blev der egentlig af stellas flotte gulvtæppe. det er væk.jeg slog op med min fyr
og han fik lov at få gulvtæppet til hans nye bolig. lidt large kan man jo godt være i min situation.derfor er jeg gået i tænke boksen for at finde ud af hvad jeg så skal hækle. der er som altid mange ider på tegne brædtet.
og ellers må jeg gå i gang med at læse noget omkring selv udvikling. man kan ikke bare sætte sig hen i sofanen og lave ingen ting.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt, at du er kommet tilbage. Livsglade Stella Yvette. Kunne du ikke hækle et betræk til min mands rollator. Jeg har så mange garnrester, og jeg synes, det ville blive megaflot med en farvestrålende rollator. Den er købt i Harald Nyborg og er rigtig militærfarvet grim, derfor kunne jeg godt tænke mig, at den blev piftet lidt op.

    SvarSlet
  2. hej anonyme. jeg er ikke så god til at hækle hjul endnu men jeg vil da lige tænke over om det kunne være en ny mål gruppe.hilsen stella

    SvarSlet