søndag den 15. juni 2014

Lidt om par forhold


Nu kom jeg så ikke til at skrive i går som jeg havde lovet jer. det var fordi jeg endnu en gang
blev så efter tragtet at min tid pludselig rendte af med mig.
Men når man er i et par forhold så får man ofte tendenser til at sætte sig hen i sin sofa og se film
og spise for meget slik. det slider både på par forholdet og på sofanen. derfor skal man altid tænke
sig meget grundigt om. for ellers ender man med at par forholdet slutter og man skal ud og købe sig en ny sofa.
det skal jeg så¨ikke for vi havde ikke fælles sofa.
en af farene ved at være i par forhold kan også være hvis den ene part er mere efter tragtet end den anden. så kan det være svært for den der ikke er efter tragtet at håndtere jalusien der helt sikkert vil op stå. men det skal man som den efter tragtede bare springe op og falde ned på. man kan jo ikke sådan bare lige lave om på hvordan man er bygget hverken ind vendig eller ud vendig.
Som jeg plejer at sige til mine kunder i super markedet. tag min ekspediotion som den er eller find et andet sted og handle. det kan man nemt over føre til sit par forhold.

med venlig hilsen
Stella Yvette Campari Hansen
Autobivakt  terapist

3 kommentarer: