søndag den 4. september 2011

Stella og palles stemningsbilleder fra ferien

Ja så er vores ferie slut for i år.vi har været på lidt af en rund tur rundt i vores dejlige ferie land danmark.det viser jeg lidt billeder af her.det er palle der har valgt ud med nænsom hånd hvad i skal se.vi har nydt det .men jeg må så sige at selv om forretningen fylder meget i mit liv så tager vi aldrig længer væk end man hurtigt kan komme til en føtex.det er en butik jeg ofte bruger når jeg trænger til luft forandring.og nu er jeg så ved at nå enden af de 35 kager jeg købte forleden dag.der ryger altid lidt ekstra i kurven når der er gode tilbud.i morgen starter hver dagen igen og jeg er bare så frisk og fyldt op med god energi efter en lang og af stressende ferie fyldt med god mad dejlige steder.










































2 kommentarer:

  1. Det ser sørme da ud til, at du har været meget omkring og set nogle spændende steder. Du har vist også spist på gode spisesteder, har man nok på fornemmeren. Skal du så snart i gang med at hækle videre på dit væg til væg gulvtæppe?

    SvarSlet
  2. vi er meget globetrottere i min familie og det smitter selvfølgelig af på valg af ferie steder ligesom min gode smag i mad ikke fornægter sig når der skal indtages livsgivende føde

    SvarSlet