mandag den 12. september 2011

Lidt om min week end



i min week end har jeg haft meget travlt med at hækle videre.Inspieret af min vej til arbejde kom jeg til at tænke på om det ikke var bedre at jeg hæklede en gopeling i stedet for et gulvtæppe.når dronningen kan så kan jeg også fordi jeg kan. jeg har allerede fundet på en titel til min gopeling .den skal hedde solopgang over kastratens bagindgang.det er inspieret af solopgangen som jeg hver morgen ser bag ved domkirken når jeg skal til forretningen.når jeg er færdig vil jeg nok finde en kirke eller give det til julehjælpen.

3 kommentarer:

  1. Det bli'r rigtigt flot. Du ku' jo også tænke inDernationalt, og skænke det til den svenske konge. Du er da godt på vej med farvevalget. Og han kan da måske godt trænge til en gopling at svøbe sig i, så'en bare ind-imellem.

    SvarSlet
  2. hæ hæ , ja kong Gustav af Sverige vil sikkert sætte stor pris på en næsten kongelig gobelin,,,,,

    SvarSlet
  3. jeg har nu mere forestillet mig at det skulle være en domkirke.det passer i længden

    SvarSlet