onsdag den 21. september 2011

Lidt om at være et hækle geni



Når man er lidt af et hækle geni som jeg jo er så går alt ens fritid ofte med at sidde med hækle nålen.her viser jeg lidt fremskridt i min gopeling.mange har spurgt om jeg har en farve kode i hovedet .nej det har jeg ikke. jeg rækker bare ned i garnkrukken efter et nøgle og lader fjern lageret bestemme hvilken farve jeg nu skal komplementere med de andre. og så skal i lige huske at få fyldt fryseren med pølser nu de stiger i skat i næste uge.

5 kommentarer:

  1. ..........smiler,ikke så godt med den pølseskat, håber for dig du når at få fyldt fryseren op :O)

    SvarSlet
  2. Du må da mindst være grafisk uddannet, med den farvesans du spontant ligger for dagen.

    SvarSlet
  3. jeg er meget autobivakt også på farveområdet.det er noget der kommer helt naturligt til mig

    SvarSlet
  4. Undskyld, men hvad i alverden er en "gopeling" for en tingest???

    SvarSlet
  5. en gopeling er sådan et tæppe der hænger på væggen i en kirke.dronningen har lavet mange af dem.det er hende der har inspieret mig.hilsen stella

    SvarSlet