lørdag den 20. november 2010

Vinter sysler


Nu hvor den første sne er faldet er det igen tid til at finde håndarbejdet frem.jeg er derfor gået i gang igen med at hækle på mit efterhånden meget berømte gulvtæppe og det skrider hastigt fremad.det bliver rart når det er færdig for jeg syntes der er ved at være lidt fod koldt.jeg bruger ingen speciel hækleteknik. garnet er fra grækenland men jeg har ikke selv hentet det. det er 25 procent bambus og 75 procent polymid.jeg bruger en hækelnål nr 9. i er velkommen til at snuppe ideen.hilsen stella

4 kommentarer:

  1. Du er altså bare SÅ god til at sætte farver sammen Stella !!

    SvarSlet
  2. Hvad er løbelængden på det garn?
    Kan det kun holde til en 60 mtr. eller er der en marathon i det?

    SvarSlet
  3. Av, hvor nogle svære spørgsmål. Det er da vist nogle professionelle hækledamer, der spørger. Garn, der løber?? Jeg kan huske i min ungdom, at der var masker og næser, der løb, men at garn osse løber???
    Men man kan jo ikke blive ved med at følge med.
    Betty

    SvarSlet
  4. jeg har målt mit garn og der er 100 meter i sådan en bundt. men jeg skal bruge rigtig meget hvis det skal blive 25 kvm.men jeg vil så lige sige at man altså får fnuller i næsen af det garn

    SvarSlet