onsdag den 17. november 2010

Glopal oppvarming

Man høre så meget om glopal opvarming og det bekrymre mig selvfølgelig meget.jeg har derfor læst en del littertur om det for at blive klogere på emnet.jeg syntes det er uhygligt så hurtigt det går med at isen smelter og vandet bliver højere.man kan også tydeligt mærke at det er blevet varmer i vejret.især om natten kan jeg mærke det.jeg er nødt til at tage min natkjole af og sove med åben vindue.så i dag bestemte jeg mig til at gøre noget ved det.jeg har haft ringet til min boligforening og søgt om at få en lejlighed oppe på 6 i stedet for her på 3.så langt kommer vandet nok ikke op

2 kommentarer:

  1. Og dog, hvem ved. Men med en rigtig god redningsvest,et par dykkerbriller og nogle gode svømmefødder skulle det nok gå. BAre klø på Stella.
    Hels og lykke
    fra Knud på Mors

    SvarSlet
  2. "altid beredt!" er et godt motto :o)

    SvarSlet