lørdag den 13. november 2010

Stella oven vande

ja jeg har været lidt stille længe.jeg har forsøgt at forberede mig mentalt på en operation jeg skulle igennem.og nu er det klaret. jeg fik ordnet min operation forleden dag og er nu begyndt at kunne spise lidt igen .men den står stadig på skånekost på grund af min tilstand.derfor bliver jeg lidt forkælet med risen ala mang fordi jeg kan.nu skal jeg bare bruge de næste dage på at komme mig helt så jeg kan komme tilbage og passe mit arbejde.jeg ved jeg er savnet.jeg har fået fjernet nogle knopper under foden.hilsen stella

6 kommentarer:

  1. Ih hvor er det dog forfærdeligt, Stella. Jeg håber du er ovenpå igen. Tænker på dig, knus :-)
    Og snup du bare en xtra portion ris ala mang - det hjælper tit.

    SvarSlet
  2. Meeen for fa'n hvor er det dog besværligt at ligge en kommentar her :-(

    SvarSlet
  3. du ku' måske også smøre litt ris à l'amande på foden!!

    SvarSlet
  4. nu er jeg frisk igen og tilbage på arbejde i fuld vigør.hvordan er det besværligt

    SvarSlet
  5. Stella,

    Vi har naturligvis alle sammen meget stor forståelse for, at fjernelse af knopper under foden betyder, at man skal have flydende koster efter så gennemgribende en operation.

    Hvor er det godt, du er så kreativ i din madlavning, at du lige ved, hvordan man klarer så kritisk en situation.

    Jeg er meget imponeret!

    Hilsen
    En stor fan

    SvarSlet