søndag den 17. oktober 2010

Stella på Varna

nr 4
nr 3
nr 2


nr 1




I dag har jeg holdt efterårs ferie og det skulle fejres med at vi tog på Varna som er en meget berømt restaurant hvor man kommer når man er meget kendt.her er jeg lige stået ud af en bil foran restauranten men det er ikke mig på billedet.det var bare nogen der stod der. det næste billede viser nogen af de kager vi spiste.de smagte rigtig g0dt men de var ikke så store.så har jeg lige fotograferet gulvet på deres wc fordi jeg syntes det var rigtig flot.og det sidste billede er fra da jeg gik der fra.der var også mange gamle damer der ude og spise kage.i morgen skal jeg nok lave lidt armbøjninger for det sætter sig nok lige lugt på overarmene.

2 kommentarer:

  1. puh, Stella - vil du købe nogle kommaer og punktummer? det kan være det hjælper på lugten...

    SvarSlet
  2. man kunne kun købe kager der ude om eftermiddagen.men syntes du ikke der er flot

    SvarSlet