torsdag den 7. oktober 2010

Stella får gæster til gurmetmad

Så er mine myjoser ved at være ovre men så stak niels af med min spegepølsemad og der kom italiensk salat i mine taster.nu er det gjort rent igen. i aften skal jeg have besøg af en mand som skal have en udsøgt gurmetmiddag.vi skal have god kartoffelmos og millionbøf.jeg har lige skrællet 2 kg kartofler for der skal ikke spares på noget når der kommer gæster.jeg tager altid min busteholder af når jeg skal skrælle kartofler for det er vigtigt med et godt arbejdsmiljø i køkkenet.bagefter skal vi se en film jeg fik med et blad i går.den hedder sex in the city.den handler betænkelig meget om mit liv.

2 kommentarer:

  1. Stella, du er et unikum ! husmoderlig råd fra den ene husmoder til...Stella: pak tastaturet ind i plastfolie..

    SvarSlet
  2. ja jeg får også altid meget ros af dem jeg kender.jeg har kun staniol og så kan jeg ikke se hvad jeg skriver

    SvarSlet