tirsdag den 26. oktober 2010

Lidt om negre

Jeg forstår ikke alt den polpemik der er omkring folk fra andre lande.i dag har jeg haft besøg af en neger og han virkede da flink nok. han ville gerne vise mig noget kunst som jeg kunne købe.nu har jeg jo kunst nok lige nu.men jeg tilbød at han kunne få noget af det kunst som jeg selv har lavet med sig hjem til afrika så jeg også kan blive kendt i udlandet.men han har nok ikke haft plads i bagagen for han ville ikke have noget.jeg kunne godt tænke mig at prøve at komme til afrika og se alle deres elefanter og løver og tiger.og ligge på en palmestrand.dog syntes jeg deres sprog er svært at forstå.jeg kunne ikke helt forstå hvad han sagde da jeg ville vise ham min kunst.
i dag har jeg også fundet ud af at jeg får ondt i fødderne når jeg drikker cola.

2 kommentarer:

  1. Der er lidt galt med din viden om Afrikas dyr. Tigeren er også gået galt i byen!!!
    Ngonga fra Togo

    SvarSlet
  2. jeg kan hellere aldrig forstå når det er noget med polpemik...

    SvarSlet