lørdag den 27. marts 2010

Stellas påskeglade pakke

Som et lille kurisom omkring det med kødbollerne kan man jo også lave små sunde påskeæg ud af dem ved at tilsætte kogevandet lidt frugtfarve og vi ved jo alle at børn ikke har godt af for meget slik.jeg kogte en portion mere i aftes med forskellige farver. jeg kan desværre ikke vise billede af dem for de er pakket ned og nu skal jeg nå at komme på posthuset og få sendt en påskeglad pakke afsted ud i det danske land.jeg håber modtageren bliver glad

5 kommentarer:

  1. Skriver du gækkebreve

    SvarSlet
  2. Æv Stella, jeg har allerede fået min påskepakke, så det er desværre ikke mig den lækkerbidsken af en gave er på vej til.

    SvarSlet
  3. Spejder spændt efter posten.
    Kunne godt spise en gang multifarvede kødboller :-)
    Nå, må vel holde sulten fra døren med noget knækbrød.
    Det er jo det der er så spændende! Man ved slet ikke hvad man får, hvornår man får, fra hvem man får.
    Eller om man overhovedet får?
    Jeg er sulten.

    SvarSlet
  4. Elin Hansen - Hubertusrytter.28. marts 2010 kl. 11.18

    Bliver de ikke rådne når de ikke er i køleskab?

    SvarSlet
  5. Øøøøø, nu må de der kødboller være noget harske.
    Skuffet er jeg, har ikke modtaget nogen :-(

    SvarSlet