fredag den 5. marts 2010

Stellas gode fredag

I dag har jeg haft besøg af en veninde som skulle med mig til lægen fordi jeg er begyndt at få noget udslæt i ørene når jeg spiser makrel i tomat. til aften skulle vi selvfølgelig se xfactor og min veninde sagde at jeg lignede hende der sang fra udlandet.jeg ved ikke hvilket land hun kommer fra for det var svært at forstå hvad hun sagde. så talte vi om at næste år så vil vi stille op til xfactor min veninde skal synge barbara straisand mens jeg skal akompanere hende med tamburin og dans.det vil blive noget der ikke er set før og jeg tror vi vil få rigtig mange stemmer alene på grund af vores udstråling og vores flotte kostymer

3 kommentarer:

  1. Hun talte da engelsk. Du er da ellers så dygtig til engelsk.
    Hvorfor skal du ikke synge i xfactor?

    SvarSlet
  2. Du skal da heller ikke komme makrelsalaten i ørerne....
    Henny

    SvarSlet
  3. Makrellsalat i ørene er en Xfactor som påvirker stemmebåndet = du MÅ synge;) heier på deg!

    SvarSlet