fredag den 26. marts 2010

Stellas fantastiske fredag




Ja så er der virkelig lagt i bålet til en rigtig hyggeaften i stellas hjem. i dag har jeg været ude og storshoppe og købe de pinde man spiller marimba med.og så røg der lige en cd med i kurven ved samme lejlighed. så i aften skal jeg øve mig på sangene til xfactor finalen . samtidig har jeg lige kogt en gang kødboller som jeg kan gå og småhapse lidt af til fredagshygge. jeg kan bedst lide dem fra tulip.når jeg er blevet bedre med pindene så skal jeg have fundet en der har et studie så jeg kan indspille en demo og sende til soulschock.det er noget alle berømte på vej gør. ikke fordi jeg behøver det for jeg er jo noget af en multikunster men for ikke at skabe misundelse blandt andre når jeg får en stor pladekontrakt .hilsen fantastiske stella

2 kommentarer:

  1. Jeg har fået en mistanke.
    jeg tror faktisk at du i virkeligheden er Linda Andrews og at Stella bare er et pseudonym.
    Jeg så hende lige og der er rigtig mange lighedspunkter
    Har jeg ikke ret? Navnesøster;-)

    SvarSlet