lørdag den 29. oktober 2011

Lidt om mad assesories




Som i kan se på det første billede så er efteråret nu godt i gang og så er det tid til at tænke i lidt mere kraftige retter og tilbehør. på det andet billede kan i se mine frikadelle madder som jeg har kreeret i dag. og så er det i nok vil tænke.jamen der skal da robeder eller rødkål på frikadeller.men nej det er tilladt i disse tider at tænke lidt altenativt og derfor har jeg kommet en god gang italiensk salat på frikadellerne.det giver en helt anden smag og til gang til maden. og jeg vil sige det bliver ikke sidste gang jeg prøver denne kombination.den giver lige dette strejf af vinter hygge og tændte stearin lys som vi alle godt kan lide i denne tid.


1 kommentar:

  1. ja hvorfor ikke prøve med en gang italiensk salat på frikadelle madderne,rødbeder og rødkål er nu også så ordinært ;O)

    SvarSlet