torsdag den 20. oktober 2011

Lidt om efterår



Så er min ferie næsten forbi.jeg har haft meget travlt .jeg har opfrisket min lejlighed fordi jeg syntes den trængte. i køkkenet har vi sådan nogle vægge i paneret træ og dem har jeg malet fordi jeg kunne. jeg vil ikke vise billeder af det for så kan folk gætte hvor jeg bor.og som kendt har man jo også ret til et privat liv. her på billedet viser jeg en smart måde til at holde fødderne tørre på i alt det her regnvejr.jeg bruger det selv når jeg skal på arbejde fordi det er træls at stå i forretningen hele dagen med våde strømper.og sådan en rulle fryse poser kan alle jo have i tasken.så kan man nemt og bekvemt lige skifte.det kan også bruges i høj hælede sko som jo tit ikke kan holde vand ude.man skal så bare huske at tage posen af når man kommer frem til det sted hvor man skal være pæn.

2 kommentarer:

  1. ø hvad ? paneret træ ???
    brugte du æg og rasp da du panerede de vægge ?? *smiler* kærligt ,,, nå nyd resten af din ferie

    SvarSlet
  2. det er sådan nogle vægge hvor der er tapet af træ halv oppe af væggen.hilsen stella

    SvarSlet