fredag den 19. februar 2010

Stellas fabolouse tæppe


Jeg har fået mange breve om hvordan det går med mit tæppe.og jeg må jo nok sige at det har ligget lidt stille fordi jeg har haft så mange andre ting at ordne. men nu har jeg lige været hjemme et par dage fordi jeg var lidt oppustet og så har jeg haft tid til at hækle lidt på en afslappende måde. det er så godt for ens sygge bare at sidde med lidt nørkleri i hænderne. jeg har implamanteret en ny farve som skal symboliserer vinteren og al dens sne men foråret er undervejs.mange har også spurgt om jeg var interesseret i at sælge mit store værk.men det er jeg ikke.jeg ved godt der nok vil være rift om sådan et unikum men jeg beholder det selv

4 kommentarer:

  1. Det er så flot så flot dit tæppe Stella ... jeg ved godt at jeg har skrevet det før, men din måde at sætte farver sammen på den er bare fantastisk !! :o)

    SvarSlet
  2. det er vigtigt at passe godt på sygget..

    SvarSlet
  3. Måske skulle du overveje at få folk til at sende hæklede lapper til dig, så det kan gå lidt hurtigere. Synes at det tæppe er et stort arbejde for dig. Kunne du ikke godt bruge lidt hjælp?

    SvarSlet
  4. stor kunst tager lang tid at lave derfor så er det lige meget om det tager 3 uger eller 3 år at hækle mit gulvtæppe.man skal jo også bruge god tid til at tænke over farvesammensætningerne så det ikke kommer til at ligne et fastalavnsris

    SvarSlet