søndag den 7. februar 2010

Stella hos politiet

I går da jeg var på lørdags shopping mødte jeg en god ven som jeg stod og snakkede med. pludselig kom politiet og spurgte om jeg ikke lige kunne følge med dem. det kunne jeg da godt. jeg tænkte at de nok ville give en kop kaffe i det her kolde vejr. de ville gerne snakke med mig om det de havde hørt jeg havde købt til mit week-end forbrug. jeg talte længe med de flinke politimænd og den ene af dem var såmænd også meget pæn og nydelig. men da de spurgte om de måtte se det stof jeg havde købt så måtte jeg fortælle dem at jeg ikke købte stof men kun garn til mit gulvtæppe. det kunne de ikke forstå for de havde jo hørt at jeg havde været inde og købe forsyninger.og ved i hvad så havde de hørt at jeg fortalte min gode ven at jeg lige skulle et smut inden om min garnpusser og købe forsyninger til weekenden.nu har jeg så lovet dem at jeg godt vil give et nummer med tamburinen næste gang de holder personalefest eller julefrokost.som jeg sagde til dem så var det med at slå til nu for det var nok ikke hver dag de fik sådan en berømthed i nettet.og så var han altså lidt pæn ham den ene politibetjent. jeg tror jeg vil skrive et digt om ham

Ingen kommentarer:

Send en kommentar