tirsdag den 8. december 2009

Skulpturen


De sidste par dage har jeg været i gang med et stort projekt. jeg er i gang med at lave en skulptur. jeg tænkte at jeg jo nok måtte anvende mine mange autobivakte evner til noget stort. jeg har her valgt at udføre skulpturen i smeltet stearinlys det kan godt tage lang tid mens man venter på at stearinen smelter og jeg har valgt at lave den i en senmasokistisk rokoko for ligesom at give den et mere personligt udtryk.senere kan man jo så tilføre andre farver stearin hvis man syntes . her i juletiden kan det jo være meget aktuel med en rød for eksempel. jeg har valgt at kalde den for tåre på pære for at ilustere den globale opvarming

6 kommentarer:

  1. Fantastisk, skulle du ikke melde dig ind i en af de mange kunstcirkler på internettet, eller hedder de gallerier?
    Jeg synes, du har noget specielt. Men husk, kunst, der skal forklares, er der sgu noget muggent ved!
    Henny Pedersen

    SvarSlet
  2. Jeg har kun en ting at sige Stella : WAAAAUUUUW !!!

    SvarSlet
  3. Hvor skønt når en kunstner har lys i pæren!

    SvarSlet
  4. det er altså en af de pære man kan spise. jeg ved ikke om jeg kan komme i en kunstgruppe for autobivakte, for der findes ikke nogle grupper for ledere af kassedamer

    SvarSlet
  5. Nå, men så er det nok ikke en gråpære.
    Måske skulle du selv danne en gruppe?
    Den ville virkelig blive eksklusiv!

    SvarSlet