mandag den 14. december 2009

At lave julegaver


Her kan i se hvad jeg har lavet af kunst i weekenden. jeg er blevet helt optaget af at lave en masse kunst. mange af mine ting skal jeg bruge som julegaver. jeg kan godt lide at lave personlige julegaver til dem jeg kender. jeg lægger også et lille digt med hver gave. det bliver folk meget glade for. et eksempel på julegavedigte jeg selv laver kan være du er så sød som julegrød. du minder mig om jul med alt dit sul. din næse er så rød som en lille pebernød

3 kommentarer:

  1. Åååååh hvor poetisk.
    Gid vi var på gaver ;-)

    SvarSlet
  2. Nå jeg håber nu ikke, at jeg ska trækes med dine såkalte kunstjulegaver.
    Din moder

    SvarSlet
  3. hvad skal jeg så have af dig. alle mine julegaver som er kunst skal gives til familie og venner

    SvarSlet