fredag den 10. juli 2009

Stellas brevkasse

jeg har fået brev fra benedikte som gerne vil vide hvad hun skal gøre ved sin mand som altid ligger på sofanen.først og fremmest ville jeg jo nok tage ham med til en nummerlog ofte hjælper det at skifte navn.ellers var det jo en mulighed at klæde sig lidt sjikt på. jeg har et godt trick med en plisseret nederdel og de blå knæstrømper.jeg ved godt at mange tyr til læder og sådan noget men det er helt forkert. min nederdel har altid virket.og så lave ham en god gang millionbøf som man kan sidde og se lidt kælen ud over mens man spiser. hjælper det stadig ikke så vil jeg jo nok få mig et marsvin istedet .de ligger aldrig på sofanen.
man kan spise både spagetti og kartoffelmos til millionbøffen. husk ketchup
hilsen Stella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar