søndag den 26. juli 2009

Stella på marked


I dag har jeg været på vor basse marked og set en masse ting. der var rigtig mange smukke ting man kunne købe. jeg var inde i en forretning hvor de solgte mange sjove og fine ting. manden der stod i forretningen kunne godt lide min farverige person så han gav mig en gave. han siger jeg foreksempel kan bruge den som fluesmækker. men jeg tror nu at fluerne flyver ud gennem hullet.
Det har været en lang dag og man bliver lidt udmattet. så nu skal jeg have fundet mit massageapparat frem og så have en ordentlig omgang.
Så mine fødder kan være friske til i morgen

2 kommentarer:

  1. Det ligner da mere julepynt, end en fluesmækker???

    SvarSlet
  2. jeg har brugt den til at vende hakkebøffer med.sådan er det at være mig man får så mange gode inspirtioner af at se tingene på en farverig måde

    SvarSlet