mandag den 23. januar 2012

Stella er her igen

Jeg har fået et brev fra lis på 76 år som spørger om jeg er blevet kørt ned af en spor vogn siden jeg ikke har fået skrevet noget her længe.nej det er jeg ikke men jeg har haft travlt med at ud danne mig til stylist for fattige.det kommer der mere om senere. lis spørger også om det er farligt for hendes mand at han ser så meget fjernsyn.der vil jeg nok sige lis at det kommer helt an på om du har en ung eller en gammel mand. gammel mænd har det ofte med at falde sammen i stolen foran fjernsynet.de har meget bedre af at komme ud i den friske luft eventuelt gå en tur til købmanden og gøre sig lidt nyttig på den måde.du kan holde hans hukommelse ved lige ved at du ikke skriver ham en dosmer seddel så han selv skal huske på hvad han skal købe ind. jeg håber mit svar er fyldeste gørende.hilsen stella

2 kommentarer:

  1. Det er godt at høre, at du ikke er kørt ned af en sporvogn, jeg troede måske, du var kommet til skade med hæklenålen, så det var gået ud over skrivefingeren.
    Jeg har hørt at du er ved at uddanne dig til stylist for fattige - er der nogen penge i det?

    SvarSlet
  2. hej uldbegavet nej det er der ikke endnu for jeg kender ikke rigtig nogen der er fattige men det kommer nok.mange mænd er jo for eksempel fattige og der kan jeg så nemt som ingen ting sætte ind.hilsen stella

    SvarSlet