tirsdag den 6. december 2011

Lidt om Stellas jule måned





Ja så er det jo bleven december og jule travlheden er sat ind. jeg har også haft en del travlt i forretningen. der ud over så har jeg lige besluttet mig for at komme i ordentlig form til jul og er derfor gået på en rask lille slanke kur. det viser jeg et billede af her.jeg undgår for så vidt pålæg og nøjes med de sunde grøntsager.for ikke at tænke på at spise kød har jeg så hæklet en hel del på min gopeling.den er svær at fotografere så derfor har jeg bare lagt den i en bunke i min læne stol.det er den stol jeg altid sidder i når jeg hækler.så fik i også lidt at vide om stellas hjem og vaner. i aften er det jo tirsdag men der kommer desværre ikke de unge mødre så jeg tror jeg vil bruge aftnen på at rydde op i min strømpe skuffe.jeg tror den trænger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar