tirsdag den 22. november 2011

Så går julen i gang med hiv og sving




Ja så er julen skudt i gang i stellas palles og nielses hyggelige hjem .og det er slet ikke for tidligt. jeg har derfor allerede gjort lidt forberedelser i det jeg har købt lidt af det juleslik der som altid hurtigt får ben at gå på. og så har jeg købt ind af en masse gaver så jeg hvis jeg skulle finde en fyr jeg kan komme sammen med. gør jeg ikke det så kan jeg selv bruge dem.det er altid godt at have en kreativ tanke gang.man kan allerede nu med god samvittighed begynde at gøre klar til den store jule rengøring.man kan sagtens allerede nu sæbe skabe af og spraye sne på vinduerne.der er nok at se til for en hus mor her op til den til stundende jul.hilsen stella


3 kommentarer:

  1. Uha de ser spændene ud de pakker ... hva´ man Palle og Niels skal have i julegave i år ???!

    SvarSlet
  2. ja der er nok at gøre for en rigtig husmor her op til jul Stella,
    Men du er jo velforberedt på på det hele...

    SvarSlet
  3. i år har vi aftalt at jeg ikke er på gaver med palle og niels så det ikke tager over hånd. jeg er så at sige altid på for kant med julen dog er jeg lidt bag efter med at finde jule kasserne frem i år men der skal nok blive jul i vores hjem

    SvarSlet