tirsdag den 23. august 2011

Lidt om nye sko



Js så fik jeg endelig tid til at fotografere mine nye sko.Det eneste problem er at de knirker når jeg går.så nu kan jeg ikke gemme mig i forretningen mere som de andre siger.Som i kan se har jeg også købt noget plaster fordi man ofte får vabler af nye sko.det er palle der har valgt plasteret han er helt vild med simsons.det er også derfor jeg har valgt den store tvpakke.i aften er det en stor aften.vi skal sammen se de unge mødre.og så glæder jeg mig til hæklesæsonen går igang.der er ikke noget så godt som at sidde med noget mellem hænderne sådan en hyggelig mørk aften

2 kommentarer:

  1. Syntes dine nye sko er grimme. Kan godt lide plastret. Og så glæder jeg mig til at bli' inspirt af dine nye hæklerier ;-)

    SvarSlet
  2. mine sko er meget funktionære når man arbejder i en forretning hvor man slider meget på sine fødder

    SvarSlet