fredag den 6. maj 2011

Stellas helt store makes over



Jeg er jo meget bevist om hvor vigtigt det er at pleje og passe hele sin krop især når man er lidt kendt.derfor har jeg været ude og shoppe lidt godter til kroppen i dag. jeg købte blandte andet udover et par neglelakker også en ny læbestift.jeg syntes jeg trængte til lidt forandring efter 7 år med den samme. i kurven røg også en god og nærende fodcreme.man må ikke glemme sin underkrop når man er ude i pleje.fødderne skal også have det godt.så nu er jeg helt klar til at gå sommeren og strandløverne frejdigt i møde

5 kommentarer:

  1. Stella er du sikker på at eksplorationscreme skal bruges til fødderne?

    SvarSlet
  2. uh - strandløver, pas på!! Nu er I advaret!

    SvarSlet
  3. ja det var den creme jeg fik anbefalet af en anden inden på apoteket.den skal nok give mig en god kontakt til mænd

    SvarSlet
  4. ....fødderne glider let og elegant ned i strømperne.

    SvarSlet
  5. man skal så bare sørge for at man har indkøbt nogle støv absoberende strømper for når man først har smurt fødderne ind så samler de alt op der ligger på gulvet

    SvarSlet