torsdag den 3. februar 2011

Stella nu med award

jeg har fået et brev i min brevkasse fra M der skriver at jeg er blevet takket på hendes blog og har fået en award så jeg skal fortælle noget om mig selv.det kommer her

1 jeg har engang kørt skolebus

2 jeg blev headhuntet til kassedame leder

3 jeg ser bedst ud i jordskokkefarver

4 min chef siger at jeg er så klog at jeg burde være parsygolog

5 jeg syntes alminox smager godt

6 jeg er lige begyndt at kunne lide citronfromage

7 det næste jeg skal hækle er en brudekjole så den er klar til en dag jeg skal giftes

8 alle mine danse har jeg selv kograferet

hilsen stella

3 kommentarer:

  1. Hvem der blot havde sådan et flot CW.
    Mange hilsener fra Knud på Mors

    SvarSlet
  2. Stella - hvor får du det fra!! jeg ku' også godt li' alminox dengang jeg var gravid..
    1 stort glas alminox kan fylde et helt badeværelsesgulv hvis man taber det på fliserne..

    SvarSlet
  3. jeg har ikke prøvet at være gravid jeg spiser dem bare når jeg har ondt i halsen

    SvarSlet