lørdag den 8. januar 2011

Stellas forkælesedag


I dag har jeg endelig haft en fridag.det var også tiltrængt for vi har meget travlt i forretningen.derfor besluttede jeg at gøre noget for at forkæle og pleje mig selv lidt.så jeg har været ude og spise. jeg tog ud i bilka og spiste .det er nu så hyggeligt derude. nu tænker i nok også fik stella slet ingen julegaver.jo det gjorde jeg faktisk. jeg fik et meget flot armbånd som i kan se her.det er blevet meget beundret.og hvem fik stella så armbåndet af tænker i nok.det fik jeg såmænd af et par små flottenhejmer der hedder palle og niels.man bliver jo da helt rørt når ens kære små sådan river sig med dyre gaver

2 kommentarer:

  1. Hvor er det altså flot. Er det lavet af mnms´er???

    SvarSlet
  2. nej det er lavet af perler.men mms er smager godt.hilsen stella

    SvarSlet