mandag den 27. september 2010

Stellas husmoderråd


mange af os kvinder klager over at vi ikke har tid nok til os selv i dagligdagen den så kaldte kvalitettid.at vi aldrig får tid til at slappe af og lave det vi har lyst til uden at blive forstyrret.det er så her jeg kommer ind i billedet med mine mange gode råd.ofte er det jo sådan at når man er på wc så er man helt alene og gerne i længere tid.der er det så at jeg fandt på at man sagtens kan udnytte den tid ikke bare til at slappe af i men også bruge til noget nyttigt.man kan for eksempel lægge vasketøj sammen eller som jeg viser her.lave et lille billede.det er bare med at få udnyttet tiden.og vores mænner sætter jo stor pris på at vi ikke sidder med hænderne i skødet. jeg vil så lige sige at man ikke kan gøre køleskab rent i mens man sidder der.

2 kommentarer: