fredag den 13. august 2010

Har fået bil


ja så kom jeg hjem fra endnu en ferie. jeg ville ikke sige noget inden jeg tog af sted for man hører jo så meget i disse tider om indbrud hos folk der er på ferie og når man tænker på alle de antikketeter jeg har i mit hjem så er det bedst at gå stille med dørene.der var heldigvis ikke sket noget.jeg har været ude og bade i min ferie det viser jeg måske et billede af senere.og så har palle fået plaget sig til at vi fik en bil.og det har aflastet mig meget når vi er ude og gå.så behøver jeg ikke bære ham så meget.han er helt vild med at køre i bilen og er næsten ikke til at drive ind i seng om aftnen.men nu er det hverdag igen så er der ingen kære mor vi skal tidligt i seng så vi kan være frisk til næste morgen.her ser du et billede af bilen jeg har så valgt at fotografere den uden palle er i den for at han ikke skal blive ekspedoneret alt for meget.jeg blev inspieret til at købe et køretøj til ham da jeg under min ferie så en dame der kørte sine 4 hunde i en klapvogn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar