onsdag den 21. april 2010

Stellas gode råd om vejen til en fast og flot krop

Nu er det jo ved at være forår og dermed også snart tid til at lufte badedragten.selv går jeg ret tit i badedragt fordi jeg har figuren til det. men det er jo vigtigt at man lige får strammet lidt op hist og pist.det ser ikke så flot ud hvis der er alt for meget der hænger. derfor har jeg de sidste par dage opholdt mig i et fitnescenter.der har jeg hver dag trænet min krop så den nu er ved at være klar.og det kræver virkelig viljestyrke sådan at skulle tage 15 mavebøjninger hver dag. men der er ingen vej udenom hvis du vil se godt ud

4 kommentarer:

  1. 15 mavebøjninger HVER dag?! Det er godt nok mange. Pyha.

    SvarSlet
  2. vil man se godt ud eller vil man ikke se lige så godt ud som mig

    SvarSlet
  3. Ja det jo lige det. Vi har jo ikke set dig!

    SvarSlet
  4. min chef har sagt at han ikke vil have at jeg viser billeder af mig selv for så får jeg aldrig lavet noget i forretningen

    SvarSlet