onsdag den 20. januar 2010

Stella læsehest


I går havde jeg det sådan lidt ondt af mig selv. og så tænkte jeg at det nok var en god ide at forkæle mig selv. men med hvad tænkte jeg så. hvad med at få dig en ny hobby stella tænkte jeg.så derfor tog jeg ud i byen for at se på forskellige segementer indenfor en ny hobby. og så var det jeg faldt over den her bog. det er nok lige mig tænkte jeg for jeg er jo glad for både dyr og naturen så jeg købte den her bog med opskrifter på hvordan man går på jagt og fisker. men nu har jeg så læst hele natten og jeg må så sige at der godtnok ikke er mange opskrifter i den bog.den handler slet ikke om det der er på forsiden. jeg tror jeg bytter den til noget andet

3 kommentarer:

  1. Jeg synes du skal se dig om efter en anden hobby, så. Hvad med numismatik. Det er der da ikke mange unge kvinder, der ved noget om, så det vil garanteret skabe opmærksomhed omkring din spændende person, --- og måske er det et spændende hobbyemne.
    venlig hilsen
    Edith E.Pedersen

    SvarSlet
  2. Jeg vil give Edith ret - find en anden hobby. Der er så mange at vælge mellem.

    SvarSlet
  3. Alt det der med numisme er altså ikke lige mig når man arbejder i butik så kan man ikke tillade sig at gå rundt uden tøj på. jeg er jo ikke til alt det der dating noget

    SvarSlet