fredag den 11. september 2009

At være berømt i en butik

I dag har der været et par kunder inde i butikken og spørge om hvor de kan finde den der af min fanklub.så nu har jeg fået lov af min chef at gå på internettet i arbejdstiden og skrive alle de bogstaver hvor man kan finde den. og som jeg sagde til ham det er jo ikke alle butikker der er så heldige at have sådan en berømt og farverig person ansat

http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/group.php?gid=100812989889&ref=ts

og nu skal jeg lige spise mine to dåser makrel i tomat så skal jeg tilbage i butikken og lave noget. fisk er godt for hjernen

2 kommentarer:

  1. Nej de er sørme heldige i din butik - er det egentlig føtex du er i?

    SvarSlet
  2. Som chef til Stella støtter jeg fuldt ud op omkring hendes ønske i at blive berømt.Jeg har dog bedt hende undlade at nævne forretningens navn af hensyn til at der også skal laves noget når hun har vagt.Stella er en kvinde med ben i næsen,men arbejdspladsen skal ikke udvikle sig til et freakshow .God week-end

    SvarSlet