lørdag den 1. august 2009

festlige Stella

I dag efter arbejde var jeg sammen med en veninde inde et sted hvor man kan drikke øller. der var de ved at gøre klar til at skulle synge i aften. man kan komme og synge i en mikrofon.så tjuhej fik Stella lige en aftale om at komme og optræde i aften.jeg talte også lidt med de mænd der sad der og jeg har lovet dem at de nok skal få en farverig oplevelse i aften og bagefter har jeg tilbudt at jeg kan give dem lidt af min altenative behandling.så nu har jeg travlt. man skal jo lige se lidt sjik ud når man skal optræde for et stort publikum

5 kommentarer:

  1. Hvor skal du optræde Stella, vil gerne have muligheden for at se dig?

    det ville være en af årets helst store oplevelser

    SvarSlet
  2. Stella Polaris i Universitetsparken, er det der??? er det dig???
    Man er vel nysgerrig!

    SvarSlet
  3. Nåmen gik det så godt??

    SvarSlet