mandag den 15. juni 2009

Aftensmad


Pyha jeg er mæt nu

9 kommentarer:

  1. fuck, har du spist hele pakken?

    SvarSlet
  2. så står den vel på gulerødder og kærnemælk i dag????
    Bodil Margrethe

    SvarSlet
  3. Spiste ikke hele pakken. der var en tilbage til min morgenmad

    SvarSlet
  4. For mig at se er det små-bitte flødeboller?
    Dem kan man da ikke blive mæt af, medmindre man får mange.
    Ja, det er altså min erfaring.

    SvarSlet
  5. Men for mig at se er det enb stor pakke med mange i

    SvarSlet
  6. Kære Stella Yvette CH
    KAN det tænkes, at du har skjult en eller flere kasser flødeboller for os? Altså spist et par styker, som du ikke har fortalt om??
    - og at det par stykker var kasser og ikke flødeboller.
    Indholdet af et par kasser, altså!
    Ellers forstår jeg faktisk ikke en skid.

    nb
    Jeg undskulder for mit sprog.
    I det ene ord, i hvert fald: skid

    SvarSlet
  7. jeg forstår det godt man kan ikke tåle mange flødeboller ikke mere end 23 i hvert fald

    SvarSlet
  8. Der var 20 i pakken og de 19 spiste jeg til aftensmad og den sidste til morgenmad. jeg har tænkt på at købe flere pakker nu de er på tilbud. det er jo billig aftensmad og de feder ikke så meget

    SvarSlet